dimarts, 25 de setembre del 2007

Els (meus) esports

Actualment tots els informatius tenen una secció (no pas minsa) d'esports. I aquí ja començo a fer rectificacions. D'entrada, parlar d'esports quan en realitat haurien de dir futbol. Cada cop em sembla més vergonyós el temps que hi dediquen (i ja no entro a parlar de les preferències de cada cadena per alguns equips) i la prioritat que arriba a tenir. A banda del futbol, però, existeix una segona modalitat de secció esportiva: futbol més un altre esport o event propis de cada cadena: motociclisme, Fòrmula 1, bàsquet, ciclisme, algun campionat de seleccions... la gamma és àmplia. Dins d'aquest panorama i tenint en compte el que he vist, potser com a molt es podria intentar salvar TV3 (quan és TV3 i no Barça Tv), que encara que sigui pel fet d'haver de parlar d'esportistes catalans dóna una mica d'informació poliesportiva.

Si sortim del que són els informatius, allà tenim en un segon pla La 2 i el Canal 33, sobretot els caps de setmana, dies d'hegemonia esportiva. Es podria aleshores argumentar, com es fa en tants altres casos, que això succeeix perquè és el que la gent demana. Jo segueixo esperant.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Realment és una vergonya que el futbol ompli tantes hores de televisions i diaris. Sí, és el que la gent demana, però potser si coneguéssim més coses també les demanaríem.
I tampoc entraré a comentar el grau de minuts que dediquen a alguns equips. Que m'agrada saber què passa al meu equip (al qual li dediquen molts minuts), però també trobo que estaria bé que els dels altres equips ho sapiguessin (i per què no, a nosaltres també ens pot interessar).

espectador ha dit...

Si en sóc, de despistat! Rellegint-ho ara he vist que em vaig deixar l'última frase que acabava de donar sentit.

Sobre la informació d'altres equips, ara estic pensant que només la donen (i procuren que es noti) quan hi ha marro.