dimecres, 12 de setembre del 2007

Encara més sobre l'onze de setembre

Ahir va ser onze de setembre. I dic onze de setembre, així, en minúscula. No dic tampoc Diada ni 11-S. Ahir no tenia ganes ni de programacions especials (amb minisèrie ambientada als balcans i gossos d'atura inclosos) ni reportatges sobre els atemptats (en un tercer pla ja tindríem Xile).

Vaig voler fugir de tot això. Vaig fer un vot de confiança i vaig prometre que abans que acabés el dia coneixeria algun altre fet succeït un onze de setembre. Volia aconseguir-ho sense recórrer a canals temàtics de documentals (que en canvi anaven de l'11-S). No m'hi vaig esforçar. En tota la tarda no vaig tocar la televisió. No volia haver de buscar, sinó que per una vegada m'oferís alguna cosa. Quan ja pràcticament havia abandonat, mentre veia acabar el TN Vespre, de sobte fan un avanç de la informació meteorològica. Aleshores apareix en Tomàs Molina i m'explica que a Etiòpia són a punt de canviar d'any atès que es regeixen pel calendari copte.

Cada dia es pot aprendre una cosa nova.